dinsdag 23 februari 2016

498. De Stripdagen in Rijswijk


Komend weekend, op 27 en 28 februari zijn weer De Stripdagen. En dit jaar worden ze gehouden in De Broodfabriek in Rijswijk.
Omdat het nieuwe Max Miller verhaal 'Schaduwspel', dat op dit moment voorgepubliceerd wordt in Eppo Stripblad, nog volop in productie is beperk ik mijn aanwezigheid op De Stripdagen tot één dag, zodat er op zondag weer gewoon getekend kan worden.


Op zaterdag 27 februari ben ik dus de hele dag aanwezig, met als uitvalsbasis de Eppo stand. Weliswaar ben ik niet structureel ingeroosterd om te signeren, maar koop je een Max Miller album, dan ben ik natuurlijk graag bereid er een tekening in te maken.


En uiteraard neem ik ook nog beschikbare exemplaren van het boek 'Achter de schermen van... Max Miller - Moordkunsten' mee naar Rijswijk. Mocht je graag een exemplaar willen aanschaffen (er zijn alleen nog exemplaren mét schetsen beschikbaar), dan is het handig dat je me daarover van te voren even te mailen (maxmillerstrips[apestaartje]xs4all.nl). Er zijn niet veel exemplaren meer beschikbaar en op die manier kunnen we ook een moment afspreken bij de Eppo stand. Natuurlijk signeer ik dan ter plekke dit in een gelimiteerde oplage uitgegeven boek met prent en originele schetsen.

Heb je andere vragen / wensen voor op De Stripdagen: mail me even van te voren, en we vinden er vast een oplossing voor.


Frank Jonker is ook aanwezig op De Stripdagen en zal zowel op zaterdag als zondag zeker een aantal uren signeren in de Donald Duck stand. Daar kun je natuurlijk ook terecht met het laten signeren van je Max Miller albums, en alle andere verhalen die Frank door de jaren heen heeft geschreven. Meer informatie over de aanwezigheid van Frank op De Stripdagen lees je de komende dagen op de Bob Evers Strip blog.

Graag tot komende zaterdag in Rijswijk!



1 opmerking:

Anoniem zei

Tot zaterdag.

Dick en Joost