woensdag 3 september 2014

444. STAD Magazine (etc.)


Een hele eer: in nummer 3 van STAD Magazine, dé glossy van de stad Groningen, staat maar liefst een 5 pagina's tellend interview (met veel afbeeldingen!) met mijzelf. En natuurlijk gaat veel over het nieuwste Max Miller verhaal 'De Orde van de Blauwe Steen', dat zich grotendeels in de stad Groningen afspeelt.
Voor wie het interview wil lezen: een exemplaar is te bestellen via www.stadmagazine.nl

Kampen 2014 (Foto: Hendrik Jan Brakels)

De vraag die mij de afgelopen maanden tijdens de vele signeersessies regelmatig werd
gesteld 'Ben je al bezig met deel3?' wordt trouwens ook beantwoord in de laatste zin van dit interview: '...IJsbrand is al begonnen.'
Daar moet ik trouwens wel een nuance bij plaatsen, want Frank en ik hebben weliswaar de synopsis van het verhaal klaar, maar het scenario moet nog geschreven worden en ik ben tussen de bedrijven door ' slechts' bezig met het ontwerpen van de verschillende personages en het alvast verzamelen van de nodige beelddocumentatie. Maar feit is dat we een start hebben gemaakt. En die eerste stap smaakt absoluut naar meer, dus binnen niet al te lange tijd hier kleine previews van het volgende Max Miller avontuur! Heb nog even geduld...


En omdat de echte tekenproductie van Max Miller deel 3 nog even op zich laat wachten werk ik ondertussen, naast de productie van het boek 'Achter de schermen van... Max Miller: De Orde van de Blauwe Steen', hard aan een serie grote en kleinere illustraties. Maar daarover binnenkort meer op deze blog.

Geen opmerkingen: