dinsdag 22 oktober 2013

401. Stripfestival Breda: een nieuwe prent!

Nog maar een paar dagen en dan is het alweer zover: het Stripfestival in Breda op 26 en 27 oktober! Ooit in 2009 was dit de eerste beurs waar ik in de Eppo stand signeerde, en dat zal ik ook dit jaar op beide beide dagen doen.

Op zaterdag signeer ik in de Eppo stand van 13.00 tot 15.00 uur en op zondag van 10.00 tot 12.00 / 14.00 tot 16.00 uur. Maar buiten die signeertijden om kun je mij op de beurs gerust aanschieten voor een prent, een schets, een tekeningetje e.d. of gewoon een praatje over strips; vind ik leuk!


Traditiegetrouw heb ik ook nu weer een nieuwe Max Miller prent bij mij. Gebaseerd op pagina 5 van het nieuwe Max Miller verhaal 'De Orde van de Blauwe Steen' (het origineel is nu te zien in museum Meermanno in Den Haag) haalt Max Eva af bij het station van Groningen. Niet helemaal volgens de verhaallijn, maar ik wilde maar wat graag dit station een keer als decor gebruiken en nu had ik de kans.
De prent verschijnt net als alle andere prenten in een oplage van 50 genummerde en gesigneerde exemplaren en kost Euro 7,50. Mensen met vaste nummers zijn natuurlijk verzekerd van een exemplaar, al is het handig als je mij nog even mailt of je naar Breda komt of niet. Verzenden na de beurs tegen een vergoeding in de verzendkosten is wederom mogelijk.


Ook in Breda, en voor de eerste keer sinds het nieuwe verhaal in Eppo wordt gepubliceerd, hebben Frank en ik exemplaren van de officiƫle Max Miller teaser prent bij ons. Eveneens genummerd en gesigneerd door ons beiden kun je eigenaar worden van deze prent voor het luttele bedrag van Euro 7,50.

Naast bovenstaande prenten neem ik ook de andere Max Miller prenten (waarvan sommige bijna uitverkocht zijn!), een selectie schetsen, voorstudies en andere originele tekeningen en wellicht enkele strippagina's mee. 
Heb je belangstelling voor iets specifieks, laat het me weten en ik neem het mee.

Tot komend weekend in Breda!

Geen opmerkingen: