zondag 11 augustus 2013

388. Kamper Stripspektakel 2013


Komende zaterdag 17 augustus is het weer tijd voor het Kamper Stripspektakel. Wat mij betreft de leukste Nederlandse stripbeurs in buitenlucht, dus kom vooral op deze zaterdag naar Kampen om het zelf mee te maken! 
Natuurlijk ben ik zelf op deze dag in Kampen te vinden, samen met vele collega auteurs, waaronder Frank Jonker.

Nu het aftellen voor de start van het nieuwe Max Miller verhaal 'De Orde van de Blauwe Steen' in Eppo nr. 18 is begonnen, is onze nieuwe Max Miller prent ineens erg actueel.


Max Miller Teaser:

De stripbeurs in Zwolle had dit voorjaar de primeur, maar in Kampen hebben we nog exemplaren beschikbaar van deze prent op basis van de bijdrage die we vorig jaar samen maakten voor de Kika cameo actie in Eppo.
Voor de prent hebben we de ballonteksten van de Kika bijdrage wel iets aangepast en daarmee is deze prent een echte teaser voor het komende Max Miller verhaal geworden.
De prent is verschenen in een oplage van 50 genummerde en door Frank en mijzelf gesigneerde exemplaren en kost 7,50 Euro.

Het nieuwe Max Miller verhaal:


De beurs in Kampen is trouwens een uitgelezen kans om meer te weten te komen over het nieuwe verhaal dat over minder dan 4 weken in Eppo van start gaat.
Niet dat Frank en ik de plot gaan verklappen of al getekende pagina's laten zien (anders dan hier op de blog), maar misschien weten jullie mij wel te verleiden om al een tekeningetje te maken die iets te maken heeft met het nieuwe verhaal...

Maar er is meer:


Naast de Max Miller teaserprent heb ik natuurlijk ook de andere nog leverbare Max Miller prenten en nieuwjaarskaarten bij me, al zijn van sommige prenten en kaarten nog slechts enkele exemplaren beschikbaar. Hier geldt dus: op=op! Prijs per prent: Euro 7,50. Nieuwjaarskaarten kosten Euro 3,50.



Ook neem ik weer een selectie schetsen, voorstudies en andere originele tekeningen en strippagina's mee.
Mocht je belangstelling hebben voor de schetsen, een voorstudie of het origineel van een specifieke tekening of strippagina, mail mij dan van te voren even (maxmillerstrips[at]xs4all.nl). Dan neem ik die tekening(en) in ieder geval mee naar Kampen.


En mocht je nog niet in het bezit zijn van het eerste Max Miller album: ook daarvan heb ik exemplaren bij mij en natuurlijk wordt het album bij aankoop speciaal voorzien van een tekening.

Tot komende zaterdag op het Kamper Stripspektakel!

Geen opmerkingen: