vrijdag 26 juli 2013

385. Stripschrift nr. 432

Gistermiddag viel tot mijn verrassing het jongste nummer van Stripschrift op de mat, met daarin een zeven pagina tellend interview met mijzelf door Joop Schreurs.



Het is altijd spannend hoe zo'n interview / artikel (en een strip ook trouwens...) uiteindelijk in een tijdschrift terecht komt. In dit geval ben ik heel tevreden over zowel de tekst als de gebruikte plaatjes. Dank dus voor Joop en de Stripschrift redactie!

Het interview zelf is overigens al van medio vorig jaar, dus gaat het vooral over 'Moordkunsten', dat in maart vorig jaar in album verscheen. Maar er wordt gelukkig ook al een klein doorkijkje gegeven naar het nieuwe Max Miller verhaal dat Frank Jonker en ik samen maken. En het gebrek aan plaatjes voor het nieuwe verhaal bij het interview in Stripschrift maken Frank en ik zeer binnenkort meer dan goed in Eppo Stripblad! En tot die tijd hier op de blog regelmatig nieuwe plaatjes, zoals onderstaande schets voor een grote plaat op pagina 23.


Tot slot: vergeet vooral niet alvast het Kamper Stripspektakel op zaterdag 17 augustus a.s. in je agenda te zetten! Natuurlijk zijn Frank en ik op die dag ook aanwezig. Daarover binnenkort op deze blog meer. Maar mocht je nu al een vraag of een verzoek hebben voor die beurs, mail mij dan alvast even: maxmillerstrips[apestaartje]xs4all.nl

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi IJsbrand,

Leuk weer een interview. Helaas dit jaar geen Kampen.

Dick en Joost

IJsbrand Oost zei

@Dick en Joost: jammer dat jullie er niet bij zijn in Kampen. In Breda toch wel?