vrijdag 15 maart 2013

369. Preview

Bezoekers die mij afgelopen weekend op De Stripdagen in Gorinchem naar het nieuwe verhaal vroegen kregen desgevraagd een kleine preview te zien van enkele pagina's die inmiddels helemaal klaar zijn. Voor diegenen die niet in Gorinchem waren of mij niet naar het verhaal gevraagd hebben hieronder alsnog een kleine preview met een aantal ingekleurde plaatjes uit het nieuwe Max Miller verhaal 'De Orde van de Blauwe Steen'.







Er wordt natuurlijk nog heel hard getekend en gekleurd aan de volgende pagina's, maar de publicatie in Eppo gloort aan de horizon. Nog een aantal maanden en dan is het zover! Ik kan bijna niet wachten...

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Je bent en blijft voor mij een topper Ijsbrand. Helaas was ik niet op de stripdagen.

IJsbrand Oost zei

Jammer dat je er niet bij was, 'Anoniem'. Zie en spreek je graag een volgende keer weer (en zeker als het nieuwe verhaal in Eppo wordt gepubliceerd)!

Fokko zei

Mooie plaatjes IJsbrand! Jammer genoeg moest ik verstek laten gaan in Gorinchem, zeker tot een volgende keer!
Gr Fokko

IJsbrand Oost zei

@Fokko: inderdaad jammer, want het was een gezellig beurs. Zie en spreek je dit jaar graag op één van de komende beurzen!