dinsdag 17 april 2012

332. Tentoonstelling in ‘t Tiende Kind

Afgelopen zondag is de tentoonstelling 'Striptekenaars' in galerie 't Tiende Kind in Julianadorp officieel geopend. En dat werd een leuk feestje met heel veel mensen!

Op deze (verkoop-)tentoonstelling hangt werk van (zoals met een beetje goede wil op bovenstaande tekening en foto te achterhalen is) Daniël van den Broek, Jorg de Vos, Gerben Valkema, Michiel van de Vijver, Jan Dirk Barreveld (niet op de foto) en mijzelf.

Niet alleen de originele tekeningen, maar ook werkschetsen, schilderijen, prenten, posters en boeken zijn hier te zien én te koop. Daarnaast is door de galerie een leuke powerpoint presentatie gemaakt waarop te zien is hoe de verschillende tekenaars hun strips en illustraties maken. Er valt dus heel wat te zien.


Surf voor meer informatie over deze tentoonstelling, en de openingstijden naar:

5 opmerkingen:

Otto zei

Jammer dat het voor mij zo verschrikkelijk ver weg is want anders zou ik er zeker gaan kijken. Leuk expositie met uiteenlopende tekenaars die representatief zijn voor de huidige strip.
Op de poster staat Max mooi centraal! Ik hoop dat er veel wordt verkocht. Helaas gaf de website geen mogelijkheid om het werk wat te koop wordt aangeboden te bekijken of om het aan te kopen, jammer. Wat ook jammer is is dat er niet staat tot wanneer dit is...

Otto zei

Duurt tot 5 juni 2012, staat er dus wel (foutje bedankt).

IJsbrand Oost zei

Hoi Otto,
Wat betreft mijn werk kan ik je wel vertellen welke werken er hangen: pagina 1, 30 en 40 van Moordkunsten en het origineel van de prent met de speedboat en de prent met de Volvo. Verder hangt er nog een full color poster 60x80 van de Grote Markt in Groningen.
Mocht je geïnteresseerd zijn, dan kun je natuurlijk altijd even bellen met de galerie.
Groet, IJsbrand

Pieter zei

Hoi IJsbrand,
Leuk man zo'n expositie en nog leuker voor mij, lekker in de buurt.
Zal er zeker even langs gaan. Zijn er nog momenten dat jullie zelf op de expositie aanwezig zijn?
Groet,
Pieter.

IJsbrand Oost zei

Hoi Pieter,
Veel plezier bij de tentoonstelling! Er zijn geen momenten meer gepland dat we aanwezig zijn, maar waarschijnlijk ben ik er zelf begin mei nog een keer.
Groet, IJsbrand