zaterdag 5 maart 2011

277. De Stripdagen in Gorinchem

Nog ruim twee weken en dan start het nieuwe Max Miller verhaal 'Moordkunsten' in Eppo Stripblad. Maar voor die tijd worden op 12 en 13 maart eerst nog De Stripdagen gehouden, dit jaar in Gorinchem.

Ter gelegenheid hiervan verschijnt op De Stripdagen een nieuwe Max Miller prent. Op deze prent rijdt Max Miller in een DAF vrachtauto uit de jaren '50, met op de achtergrond een tankstation ontworpen door Willem Dudok, eveneens uit de jaren '50.
Deze prent is een bewerking van de verjaardagskaart die ik eerder in opdracht tekende. Natuurlijk zit Max Miller nu aan het stuur en ook is de bestemming veranderd. Daarnaast zijn er nog enkele details gewijzigd: kortom, zoek de verschillen!

De genummerde en gesigneerde prent op A4 formaat verschijnt in een oplage van 50 exemplaren en kost net als eerdere prenten 7,50 Euro. De prent is persoonlijk bij mij te koop. Het is mogelijk om voorafgaand aan de beurs de prent al te reserveren, al dan niet met een specifiek nummer. Stuur in dat geval voor vrijdag 11 maart a.s. een mailtje naar maxmillerstrips[apestaartje]xs4all.nl. Ik zorg er dan voor dat de prent in Gorinchem voor je klaar ligt. Opsturen (na de beurs) kan ook; in dat geval kost de prent 10 Euro, incl. verpakkings- en verzendkosten.
Van eerder uitgegeven Max Miller prenten zijn ook nog enkele exemplaren beschikbaar. Ook deze prenten zijn op de Stripdagen bij mij te koop.


Op zowel zaterdag als zondag zal ik te vinden zijn in de stand van Eppo Stripblad. Op beide dagen signeer ik in principe tussen 11 en 17 uur, behoudens natuurlijk enkele korte pauzes.

Naast de nieuwe Max Miller prent verschijnt bij Uitgeverij Kippenvel van André Wijntjes ook een nieuwe Ratjetoe. In dit nummer hint ik met een getekende 'knipoog' naar het lange uitblijven van een nieuw lang January Jones verhaal. Hierboven het schetsontwerp van deze tekening. Voor wie dit leuk vind om te zien, loop vooral even bij André langs. Hij is te vinden in stand 146.

Graag tot ziens op De Stripdagen!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi IJsbrand,

Ik begrijp uit de tekst dat het mogelijk is om prenten te bewerken. Stel dat ik een bewerking zou willen van de prent van de gele DAF, is dat dan mogelijk?

IJsbrand Oost zei

Hallo 'Anoniem',
Stuur maar even een mailtje naar maxmillerstrips[apestaartje]xs4all.nl. Dan kunnen we wat directer overleggen wat je zou willen.
Vriendelijke groet,
IJsbrand

Anoniem zei

Is gebeurd...