zaterdag 8 januari 2011

269. Dilemma...

Zo aan het einde van de productie van Moordkunsten zit ik met een dilemma: aan de ene kant wil ik jullie als lezers van mijn blog graag op de hoogte houden van de productie van 'Moordkunsten', aan de andere kant ben ik nu aanbeland bij de pagina's met de ontknoping van het verhaal. En om die nu al (gedeeltelijk) te laten zien lijkt mij vanuit verschillende gezichtspunten niet zo'n goed idee!

Nu duurt het nog wel een flink aantal weken voordat de publicatie in Eppo Stripblad start, en ik wil voorkomen dat ik hier de ruimte ga opvullen met allerlei prietpraat en onzinnigheden, of dat er op deze blog een volledige windstilte ontstaat.

Het lijkt mij dan ook wel een leuk idee om jullie als lezers eens te vragen wat leuk of interessant is om hier te lezen of te zien. Laat mij dus weten, ofwel hier op de blog of per mail (maxmillerstrips[apestaartje]xs4all.nl), wat jullie tot nog toe missen (of waarvan je meer wilt zien) en waaraan ik de komende weken aandacht zou kunnen besteden. Ik ben zeer benieuwd!

En dan beloof ik dat ik, als de publicatie van 'Moordkunsten' in Eppo is gestart, weer volop aandacht zal besteden aan de 'making of' van dit verhaal, en dan zullen hier niet meer alleen maar snippertjes te zien zijn...

Geen opmerkingen: