woensdag 25 februari 2009

138. Breda

Komend weekend wordt de stripbeurs in Breda gehouden. En omdat Max Miller dit jaar z'n eerste publieke optreden zal krijgen in Eppo Stripblad, ben ik beide dagen aanwezig op de stripbeurs, met als (tijdelijke) thuisbasis de Eppo Stripblad stand.

Van Max Miller zijn nog geen verhalen gepubliceerd, behalve dan de meer of minder afgewerkte pagina's op deze weblog. Maar toch kom ik niet helemaal met lege handen: speciaal voor deze beurs heb ik een Max Miller ansichtkaart laten drukken, als eerste kennismaking met deze stripheld in spé.

Dit is de achterkant van de ansichtkaart. De voorkant laat ik u graag persoonlijk zien op de stripbeurs zelf, al kunt u, als u goed kijkt, nu al een glimp van de voorkant oppikken (en is het schetsontwerp van de kaart ergens -maanden geleden- al een keer te zien geweest op deze blog).
Deze ansichtkaart is helemaal voor niks persoonlijk bij mij af halen op de Eppo stand.


Graag ontmoet ik u dan ook op de Eppo stand voor een (hernieuwde) kennismaking, een praatje, een tekening en/of de Max Miller ansichtkaart.

Tot ziens in Breda!!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Ijsbrand,
Bedankt voor je mooie tekening van Max Miller, het gezellige praatje en de mooie ansichtkaart (in Breda zaterdag).

Vriendelijke groet, Fokko.

Anoniem zei

Hoi IJsbrand,
Heb je een beetje genoten op de stripbeurs? Helaas kon ik niet aanwezig zijn door mijn werk. Je voelt de vraag misschien al aan komen, ik zou graag nog in het bezit komen van een kaart die jij op de beurs uitdeelde, ik hoor wel of het mogelik is.
Groet Pieter.

IJsbrand Oost zei

Hoi Fokko,
Met plezier gedaan; tot een volgende keer!

Hoi Pieter,
Het was een fantastische beurs. Jammer dat je er niet bij kon zijn (bij een volgende beurs wel, hoop ik)!
De kaart krijg je binnenkort in de brievenbus!

Hartelijke groet, IJsbrand