zondag 4 maart 2007

46. Letteren

Naast het maken van de potloodtekeningen voor de komende pagina's werk ik ook aan de teksten in de tekstballonnen voor de reeds getekende pagina's. In het script heb ik al een eerste opzet voor deze teksten gemaakt en tijdens het tekenen schrijf ik met potlood in de tekstballonnen een nieuwe voorlopige versie, die vaak alweer afwijkt van de versie in het script. Per pagina werk ik deze voorlopige teksten nu bij en verfijn de dialogen tot een meer definitieve vorm (maar definitief is het pas als de strip naar de drukker gaat, en dat duurt nog wel even).
Omdat ik met deze klus toch al intensief bezig ben met de dialogen, en omdat ik een mooi font tot mijn beschikking heb gekregen, type ik de dialogen en andere teksten ook direct maar in de teksballonnen, zoals hierboven te zien is op de geïnkte versie van pagina 2.

Verwachting volgende update: zondag 11 maart 2007

1 opmerking:

Anoniem zei

Hé Brand! Druk bezig zie ik! Heb je werk hier op kantoor geïntroduceerd, er werd enthousiast op gereageerd!. X, Jil