zondag 1 oktober 2006

27. Ratjetoe


Op de Stripdagen die dit weekend in Houten worden gehouden verscheen een nieuw nummer van Ratjetoe bij Uitgeverij Kippenvel van André Wijntje.
Tijdens de Haarlemse Stripdagen begin juni van dit jaar gaf André al aan dat hij graag in de lijn van deze weblog ook iets wilde doen in Ratjetoe met mijn eerste echte Max Miller verhaal in wording. Aan dat idee moest ik wel even wennen, maar ik vond het een leuk initiatief en al gauw was ik overstag om daar aan mee te werken. De inhoud van een weblog kan natuurlijk niet 1 op 1 gekopieerd worden in een tijdschrift. Daarom worden de updates van de weblog die een hele pagina presenteren gepubliceerd in Ratjetoe. De overige updates daar om heen staan alleen op deze blog.













In Ratjetoe 12 de voorlopige covertekening en pagina 1 en 2 van mijn verhaal in wording. In de volgende nummers van Ratjetoe volgen meer pagina's. Voor meer informatie: www.stripindex.nl

Verwachting volgende update: zaterdag 7 oktober 2006

Geen opmerkingen: