zaterdag 9 september 2006

24. Valkuil

Een paar weken geleden had ik het over de valkuil bij het intensief gebruik van decor en ‘decorsfeer’ en liet ik de ‘kale’ decortekeningen zien zonder de personages. Deze keer de plaatjes met alle acteurs toegevoegd. Ondanks het intensieve gebruik van decors vind ik dat ze op deze pagina functioneel gebruikt zijn en dat de decorsfeer de rol van het verhaal niet heeft overgenomen.

Bij het bekijken van de pagina zal opvallen dat de tekstballon van het op één na laatste plaatje leeg is en het laatste plaatje zelfs helemaal. Dit heb ik bewust gedaan, omdat deze elementen van de pagina teveel van de plot verraden. Om te weten wat er op de laatste plaatjes staat zul je t.z.t. het verhaal volledig geïnkt, ingekleurd en (naar ik hoop) gedrukt moeten lezen. Tot die tijd zul je het moeten doen zonder het laatste stukje van pagina 8.

Verwachting volgende update: zaterdag 16 september 2006

Geen opmerkingen: